3040521304 |
Aprenem amb les mans |
2019-2020 |
Assessorament. Educaciķ Primāria |
|
|
|
23/9/2019 - 2/3/2020 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Benviure |
|
c. Can Paulet, 1 (Sant Boi de Llobregat)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat III
|
| |
|
|
| |
Inscripciķ |
12/09/2019 - 23/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripciķ i Metodologia: |
Mostra d'activitats manipulatives per poder treballar els objectius de l'āmbit matemātic.
Es tracta d'agafar idees, reflexions, replantejaments i poder general a nivell intern reflexions i decidir la línia de centre a nivell matemātic.
|
| |
Objectius |
- Repensar l'āmbit matemātic en un caire més competencial.
- Gamificar els continguts matemātics.
- Decidir línia de centre en relaciķ a l'āmbit matemātic.
- Cončixer i observar material variat al voltant dels continguts matemātics.
- Fer propostes de diferents recursos per a cada cicle.
- Dissenyar activitats i elaborar material manipulatiu.
|
| |
Continguts |
- Continguts de l'āmbit matemātic:
Numeraciķ i cālcul.
Espai i forma.
Relacions i canvi.
Estadística i atzar.
Mesura.
|
| |
Formador/a |
Lara Giménez Barragan
|
| |
Avaluaciķ |
- Satisfacciķ de les persones assistents i de l'equip directiu en relaciķ amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat.
- Aprofitament i transferčncia a la prāctica docent.
|
| |
Requisits de certificaciķ |
- 80% d'assistčncia a les sessions presencials.
- Avaluaciķ positiva de les tasques individuals i grupals encomanades.
|
| |
Persones destinatāries |
Part del claustre.
|
| |
E-mail |
a8930033@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessiķ 1 |
dilluns |
23/09/2019 |
1700 |
1900 |
Sessiķ 2 |
dimarts |
01/10/2019 |
1700 |
1900 |
Sessiķ 3 |
dilluns |
18/11/2019 |
1700 |
1900 |
Sessiķ 4 |
dissabte |
02/11/2019 |
1700 |
1900 |
Sessiķ 5 |
diumenge |
13/10/2019 |
1700 |
1900 |
Sessiķ 6 |
dilluns |
03/02/2020 |
1700 |
1900 |
Sessiķ 7 |
dilluns |
03/02/2020 |
1700 |
1900 |
Sessiķ 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessiķ 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessiķ 10 |
dilluns |
02/03/2020 |
1700 |
1900 |
|
| |